sunnuntai 25. marraskuuta 2012

Pikkujoulukoru ja pari muutakin.

Huih, ompas vierähtänyt kauan siitä kun oon tänne mitään päivittänyt! :/ On ollut tosi kiireinen viikko, sillä töissä oon ollut viitepäivänä ja koulussa vielä iltaisin. Lisäksi eilen käytiin avustettavan kanssa stadissa katsomassa Top Gear Live! :) Show oli hyvä kyllä! Ainut mistä en tykännyt, oli kuinka se loppui.. Odotin jotain loppuhuipennusta, mutta mitään sellaista ei tullut. Hienoja autoja ja hienoja temppuja tekivät kuitenkin.

Vaikka kiireistä onkin ollut, oon yrittänyt joka päivä edes hetken pyhittää helmille. Melko huonosti oon siinä onnistunut, mutta vähän oon jotain kuitenkin saanut näprättyä. Saapi nähhä kui taas en viikolla käy, kun aloitan työharjottelun, joka on täyspäivästä työtä luonnollisesti ja lisäksi pitäs palkkatyötäki tehää ja avustushommaa myöskin. Noo, eiköhän kaikelle löydy kuitenkin taas aikansa :) Vitsit ku vaan tulis ees vähän lunta, että valoistus tuo maisema ulkona, niin jaksais taas paremmin kun ei olis niin synkkää. Hate this weather! 

No mutta koruista.. Ystävä Kokkolasti oli nähnyt kuvan tekemästäni käsikorusta, joka on kaksikerroksinen punainen koru isolla pitsikukka lukolla ja hän oli ihastunut koruun. Ystäväni tiedusteli oliko koru varattu vai voisiko hän olla korun uusi omistaja, sillä koru sopisi hyvin hänen pikkujoulu-koruksi. Ystäväni iloksi, koru ei ollut varattu :) Hän kysyi, josko minulla oli vielä samoja helmiä jäljellä, että voisin tehdä hänelle käsikoruun sopivan kaulakorun. Sain vapaat kädet korun suunnitteluun. Ajattelin, että kaulakoru voisi olla lyhyt ja lukkoa voisi pitää edessä ja tietenkin samoja helmiä käyttäen kuin mitä käsikorussa oli. Lähetin korusta kuvan ystävälle ja hän oli tyytyväinen lopputulokseen :) Ja nyt korut onkin jo matkalla Kokkolaan :)



Tämän pikkujoulukorun lisäksi olen tehnyt muutamat korvikset, käsikorut ja pari kaulakorua. 















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti